пʼятниця, 27 січня 2023 р.

 

Самоаналіз відкритого уроку з фізики

на тему:

«Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики»

Відкритий урок був проведений у 9 класі. Клас не великий, за своїми здібностями мають достатній рівень. На уроці були поставлені такі цілі:

формувати уявлення про атомну енергетику України переваги, недоліки і перспективи розвитку атомної енергетики;

формувати ключові компетентності:

-         математичну грамотність;

-         компетентності в природничих науках і технологіях;

-         уміння навчатися впродовж життя;

-         соціальну й громадянську компетентності;

розвивати інтерес до вивчення атомної енергетики, розвивати уміння аналізувати доцільність використання атомної енергетики та її вплив на екологію;

виховна: прагнення до самовдосконалення, використовувати знання про закони фізики на користь людству; розуміння відповідальності за використання досягнень фізики для безпеки суспільства.

Очікувані результати:

Після уроку учні будуть знати: характерні ознаки атомної енергетики України, поняття роботи Атомних електичних станцій, їх кількість в Україні, їх значення енергетичному секторі, основні екологічні проблеми атомної енергетики та сучасний енергетичний стан .

Тип уроку: урок -конференція, захист проєктів.

Обладнання: презентації, повідомлення, ноутбук.

План уроку:

1.       Організаційний момент (1 хв.)

2.       Вступне слово вчителя (3 хв.)

3.       Виступ технологів (4 хв.)

4.       Виступ журналістів (20 хв.)

5.       Виступ екологів (5 хв.)

6.       Підведення підсумків( 5 хвилин)

Урок було розпочато на позитивній нотці, діти до уроку були повністю підготовленими, протягом уроку старанно працювали. Учні при своїх повідомленнях використовували презентації, які демонструвалися всім.

На початку уроку було створено мотиваційний момент .До конференції була проведена робота-опрацьовано розділ фізики Атомна фізика,  параграф 27 з підручника та матеріалі  з додаткових джерел на обрані теми. Діти були поділені на творчі групи: технологи, журналісти та екологи, і висвітлювали свої теми.Робота на конференції розпочалася з перегляду презентації про атомну енергетику України.

На уроці були використані такі методи навчання як словесний, наочний та частково пошуковий. Вивчення теми проходило у словесній формі, також проводилися демонстрації презентацій дітей, де вони зі своїх спостережень та досліджень робили висновки.

Матеріал був викладений послідовно, акцент був зроблений на головному.

Було також проведено усне опитування і підбиття підсумків у форму гри «Мікрофон», де учні по черзі розповідали, що нового вони на уроці дізналися.

На моя думку урок пройшов вдало, учні були добре підготовлені, матеріал розуміли і більша частина учнів старанно працювала, робили висновки та відповідала на запитання. Цілі, які були поставлені на початку уроку, були досягнуті.

Учитель фізики: Дубачинська Ірина Михайлівна


Немає коментарів:

Дописати коментар