В даний час перед вчителями стоїть виклик. Як зацікавити учня? Як в житті використовувати набутті знання? Маю
бажання поділитися своїми практичними
надбаннями у сфері дистанційного навчання у сільській місцевості з неякісним
інтерентом при викладанні таких навчальних предметів, як математика, фізика та
інформатика.
Проводити уроки
віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в
момент виникнення проблеми — ще три роки тому я та мої колеги -вчителі не могли
й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія та військовий час внесла
корективи і змусили всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові
педагогічні підходи та методики.
Вимушене дистанційне навчання стало викликом
для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати
якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати
учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.
Сьогодні комп’ютер став незамінним помічником
і у моїй роботі вчителя. Надихнувшись надбаннями колег, пройшовши курсову підготовку,
опанувавши напрямки навчання у НУШ та ознайомившись з цікавинками у методах та
формах викладання природничих наук, зробивши перші кроки у практичному
застосуванні елементів STEM-освіти, зробила висновок, що
завдання практичного чи
експериментального напрямку з фізики, з обрахунками та представлення із захистом
приносить свою користь. Дітям цікаво, практично, дієво. Це є основою формування
компетентностей —досвід учнів як здобувачів освіти, потреби учнів, що
мотивують до навчання знання та вміння учнів, набуті в освітньому середовищі (у
школі, в родині) та соціальних ситуаціях.
Немає коментарів:
Дописати коментар