субота, 21 січня 2023 р.

 








В даний час перед вчителями стоїть виклик. Як зацікавити учня? Як в житті використовувати набутті знання? Маю бажання поділитися  своїми практичними надбаннями у сфері дистанційного навчання у сільській місцевості з неякісним інтерентом при викладанні таких навчальних предметів, як математика, фізика та інформатика.

 Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми — ще три роки тому я та мої колеги -вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія та військовий час внесла корективи і змусили всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.

Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.

Сьогодні комп’ютер став незамінним помічником і у моїй роботі вчителя. Надихнувшись надбаннями колег, пройшовши курсову підготовку, опанувавши напрямки навчання у НУШ та ознайомившись з цікавинками у методах та формах викладання природничих наук, зробивши перші кроки у практичному застосуванні елементів STEM-освіти, зробила висновок, що завдання практичного  чи експериментального напрямку з фізики, з обрахунками та представлення із захистом приносить свою користь. Дітям цікаво, практично, дієво. Це є основою формування компетентностей —досвід учнів як здобувачів освіти, потреби учнів, що мотивують до навчання знання та вміння учнів, набуті в освітньому середовищі (у школі, в родині) та соціальних ситуаціях.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар