Урок математики в 5 класі
Урок – подорож
На тему: «Додавання і
віднімання
натуральних чисел»
Мета: - активізувати знання учнів з
даної теми;
-
розвивати увагу,
кмітливість, логічне мислення,
самостійність учнів;
-
виховувати почуття
доброти, співчуття, бажання прийти на допомогу.
Хід уроку
І сувора, й солов’їна
Математика- країна.
Праця тут іде завзята,
Вмій лиш спритно рахувати.
Учитель: На сьогоднішньому уроці
ми підведемо підсумки вивченої теми :»додавання і віднімання натуральних
чисел». А вивчали її ми два місяці.
-Яка в даний час пора року? (осінь)
- А де ж вона живе?
Щоб дати відповідь на це запитання, треба знайти
значення виразу, що записаний на дошці, і поставити у відповідність результатам
дій букву з таблиці
1000-(119+283)+(544-457)-(137+448)=
119+283=402
У 1000-402=598 С
544-457=87
Л 598+87=685 І
137+448=685
І 685-685=0 !
87
|
0
|
402
|
598
|
651
|
л
|
!
|
у
|
с
|
і
|
Відповідь У лісі!
У лісі живуть багато різних звірів і чарівників.
Серед них є Лісовичок, який слідкує за життям у лісі. І щоб він дозволив нам
іти стежиною, потрібно провести розминку :
Обчисли усно: 99+42 80-53 236+465+164
57+29 54-29 237+656+418-56
81
18
Збільшити зменшити
На 27 в 3 рази
54
108
35
Лісовичок: Дайте відповідь на такі запитання:
-
Як називаються компоненти при дії додавання, віднімання?
-
Що таке рівняння? Їх види.
-
Що означає розв’язати рівняння?
-
Що називається коренем або розв’язком рівняння?
Восени в лісі багато різнокольорового листя. Наш лісовичок зібрав його на
вулиці. Він замітив ,що на кожному листочку є написи. Допоможіть нашому
лісовичку
( діти розв’язують завдання на листочках.)
Вчитель: І мені дали листочок із завданням, допоможіть
1
2 2 3
4=3 Поставити знаки віднімання
так, щоб утворена рівність була правильною.
З цим завданням ми справились. А куди йти далі? Нам допоможе Червона Шапочка, яка йшла до
своєї бабусі.
Червона шапочка: На вашому шляху буде струмок, через нього немає
місточка, а потрібно буде перейти. Допоможіть побудувати мені місточок.
Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюгу обчислень:
+1700 -500 +3574 (карточки)
Переверніть листочки і перевірте
правильність виконання.
А на зустріч нам іде качечка, яка підказує, що крім додавання і віднімання,
ми вивчали і геометричні фігури:
Качечка: - назвіть найпростішу фігуру.
-
що зображено на плакаті?
Знайдіть величину кута.
Р М Х
150
Вчитель:
Що за кумедний зайчик нам зустрівся?
( карточки)
Вам слід помітити від 1 по7 , називаючи
геометричні фігури. З яких складається він.
На вулиці листопад. Дозріли всі плоди. А в лісі
багато жолудів, які збирали разом зайчик, качечка. Як вони збирали, стільки ,
для кого, нічого не розповіли. Наше завдання скласти умову задачі за коротким
записом.
ІІ дня зібрали на 18 кг менше ніж ?
Сьогодні з нами подорожували по лісі друзі,
які бажають вам подякувати, за те що
подолали всі перешкоди. Вони бажають вам бути наполегливими, сумлінними,
уважними! Успіхів вам.
Оцінення учнів.
Домашнє завдання: - Скласти казку про суму і
різницю натуральних
чисел.
-
За допомогою вивчених геометричних фігур
Зобразити тварину чи птаха, про яку знайти
приказку чи прислів’я .
Немає коментарів:
Дописати коментар